bánfalvi renáta szelenge

Bánfalvi Renáta Szelenge

Gerincbarát Sportedző

Az elmúlt 8 évben számtalan embernek mutattam meg milyen az igazi mozgás szabadsága és öröme.

Segítettem több gerinc-, és térdműtöttnek visszatérni a teljes életükbe, fájdalom és korlátok nélkül.

Emellett fontosnak tartom a prevenciót is. Hiszek benne, hogy minden sérülés vagy műtét megelőzhető. Nem kell hozzá más, csak egy apró odafigyelés, amit én biztosítok majd neked.

Végzettségeim:

Edzéselvek

Amiket, fontosnak tartok

Holisztikus szemléletmód

Az embert teljes egészében vizsgálom. A fizikai állapota mellett, figyelembe veszem a foglalkozását és a mindennapi életmódját is. Nem csak a tüneteket kezeljük, hanem megkeressük és megszüntetjük a probléma gyökerét.

Funkcionális edzés

A gyakorlatokat a mindennapi mozgásokból merítjük. Szeretem, ha a vendégeim megtanulják mi a testük lényege. Nekem az a legfontosabb, hogy megértsék a mozgásukat és megtanulják a saját adottságaikhoz mérten használni a mindennapokban.

Rugalmasság

Nem hiszek a szigorú edzéstervekben. Van egy kijelölt irány, amit követünk. Viszont tudom, hogy mindenkinek vannak jó és rossz napjai, így az edzést mindig a jelenlegi állapotod szerint alakítjuk.

bánfalvi renáta szelenge

Szponzoraim

Szakmai interjúim

Videó lejátszása

Mobilizáció és stabilizáció

Mit jelent a mobilizáció és a stabilizáció? Miért elengedhetetlen részei az edzésnek?

Videó lejátszása

Alakkímélő táplálkozás

Mit és hogyan együnk, hogy megszabaduljunk a felesleges kilóktól, és felturbózzuk a mindennapi energiaszintünket?

Videó lejátszása

Gumiszalagos edzés

A gumiszalagok egyre növekvő szerepe a saját testsúlyos edzésben, illetve a rehabilitációban.

Videó lejátszása

Kardió vs HIIT edzés

Mi történik a szervezetben a kardió, illetve a HIIT (magas intenzitású köredzés) során és melyiket csináld?